غواصي در تور كيش
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

اگر تابحال غواصی را تجربه نکرده اید و به یادگیری و تجربه کردن آن علاقه مند هستید ما شما را به این تور کیش بی نظیر دعوت می نماییم

غواصي در تور كيش

ريف هاي مرجاني شرق تور كيش از  قشنگترین و غنی ترین مناطق و مساعدترين سايتهاي غواصي در كشورمان هستند. غواصي در کل طول سال در جزيره كيش امكان پذير است و سايت هاي كم عمق اين جزيره براي غواصي تمامي افراد، حتي اشخاص مبتدي که تا بحال این تجربه را نداشته اند بسيار مناسب است همچنين وجود مراكز آموزشي و تفريحي غواصي در كيش، اين جزيره را تبديل به قطب غواصي كشور نموده است.

 سایت بيگ كورال و ژوراسيك پارك

اين دو سايت در شرق جزيره واقع شده  و عمق غواصي در اين مناطق حداکثر 6 تا 8 متر مي باشد. براي دسترسي به اين سايت كه براي اسنوركلينگ، نايت دايو و خصوصاً عكاسي ماكرو زير آب مناسب است، مي توانيد از مراكز غواصي موجود در جزيره و قايق هاي غواصي استفاده نماييد و يا با اتومبيل به ساحل هتل سيمرغ و از آنجا به سايت بيگ كورال برويد. همچنین در تور کیش تمامی این امکانات برای شما فراهم می شود

 سایت كلبه هور

اين سايت در غربي ترين دماغه جزيره و در مكاني با همين نام قرار دارد که در تور کیش می توانید از آن دیدن نمایید. از قسمت ساحل كوچك جنوب آن و يا از طريق پرتگاه صخره اي غرب آن می توانید وارد سایت شوید. عمق اين سايت از شمال به جنوب زیاد می شود و تا 8 متر ادامه خواهد داشت.

 سايت سمبارون

اين سايت كه از جذاب ترین ريف هاي مرجاني در غرب كيش مي باشد بين جزيره كيش و هندورابي قرار دارد. ورود به سايت سمبارون از طريق اجاره روزانه قايق از بندرگاه كيش و همچنين به هنگام بازگشت از هندورابي امكان پذير است. فاصله سمبارون تا كيش 10 و تا هندورابي 7 كيلومتر مي باشد.

جزيره هندورابي

جزيره هندورابي در بيست و سه كيلومتري غرب كيش و حد فاصل بين دو جزيره كيش و لاوان واقع شده است. سراسر آب هاي اطراف اين جزيره از انواع مرجان ها پوشیده شده است.  در حال حاضر ورود به این جزیره تنها با قايق هاي چارتر از جزيره كيش امكان پذير است عمق آن 6 تا 8 متر بوده كه براي اسنور كلينگ و نايت دايو بسيار مناسب است. اما سايت هاي جنوب اين جزيره عميق تر است

 ساترن كرك

ساترن كرك يا شكاف جنوبي ريفي است كه در 3 مايلي جنوب جزيره واقع گرديده و از شكافي تشكيل شده است كه تا عمق 22 متري نيز ادامه مي يابد.

كشتي يوناني

اين كشتي در غرب جزيره واقع شده  است و عمق غواصي در اين منطقه 4 تا 5 متر مي باشد.این کشتی یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری تور کیش محسوب می شود ورود به سايت از طريق پله هاي تعبيه شده در پارك ساحلي مقابل كشتي امكان پذير است. و بازديد از درون اين كشتي نيز از حفره شمالي آن امكان پذير مي باشد.

 كشتي داما

اين كشتي باربري سنگالي در عمق 33 متري آبهاي جنوبي شرق كيشواقع شده است. غواصي در اطراف اين مغروق كه در فاصله 4 مايلي از جزيره به پهلوي راست خود خوابيده نياز به مهارت خاصي نداشته اما جهت ورود به بدنه كشتي، یاد گیری دوره تخصصي كشتي هاي غرق شده الزاميست.

 غواصي در تور كيش

 غواصي در تور كيش


مطالب مرتبط :
 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: غواصي در تور كيش ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: